pátek 17. května 2013

Davidoff Cool Water Man

Krásné páteční odpoledne Vám všem!

Původně jsem zamýšlela, že tento článek pojmu jako guest post a nechám svého přítele udělat samotného tuto recenzi. Jenže, když jsem zasedla před klávesnici a on vedle mě, aby mi diktoval své dojmy z této vůně, tak akorát řekl: „Parfém je skvělý a voní mi.“ Po vysvětlení, že recenze neznamená jednovětné hodnocení, ale měla by mít několik set slov, jsem se chvíli smála a pak recenzi raději napsala sama. Bylo mi řečeno, že není odborník přes parfémy, že ani neví, co vlastně z flakonku cítí, ale že mu to prostě voní a šmitec. 

Dnešní recenzi berte jako takové zpestření blogu, který možná čtou i nějací muži (kdoví:-D) a nebo tip na krásnou vůni pro Vašeho přítele, kamaráda, tatínka...Prostě mi to nedalo nezmínit se o této vůni na blogu, když je tak boží:)




Tuto vůni můj přítel používá už roky a nedokáže bez ní žít a já vlastně taky:-) Poprvé se s ní setkal u svého kamaráda, který ji taky bezmezně miluje a taky bez ní nedá ránu. Myslela jsem, že to dělají jen ženské, že se vyptávají kamarádek, čím že to voní, co to mají za lak na nehtech a tak, ale stejně to mají zřejmě i pánové. Prostě mému příteli ten parfém voněl a tak se bez studu zeptal kámoše, čím že to voní, že ten parfém je fakt cool. A že taky byl, byl to Davidoff Coll Water Man. A tak si můj přítel parfém ještě ten den objednal. Už to bude téměř deset let, co jej používá a stále nechce nic jiného k narozeninám, jenom Davidoff Cool Water Man:-)

Parfém je opravdu osvěžující, zařadila bych jej mezi citrusovo-zemité vůně. Konkrétně ve složení naleznete květ pomerančovníku s mátou, také jsou zde zastoupeny květinové tóny v podobě levandule, jasmínu, pelargónie. Zemitost vůní dodává santalové dřevo. Vůně je velmi energizující, řekla bych, že se spíše hodí pro muže sportovně založené, ale kdoví, možná by ji ocenil i kravaťák. Vlastně jo, já zapomněla, že můj muž chodí do práce jedině v obleku:) Takže jo, zamiluje si ji jak fotbalový nadšenec, tak i elegán:-D Vždy když ji cítím, ať už na svém příteli nebo nějakém kolemjdoucím muži, tak mi dodá energii do života, doslova mě probudí a vyburcuje k nějaké aktivitě.
Hlava: máta, květ pomerančovníku, koriandr, levandule, rozmarýn 
Srdce: santalové dřevo, pelargónie, jasmín, mech 
Základ: ambra, pižmo




Co se týče výdrže, tak bych řekla, že vzhledem k tomu, že se jedná o celkem levný parfém, tak je velmi slušná ba excelentní. Já ji na svém muži cítím po celý den. Ráno, než odchází z bytu, tak se jí jednou stříkne (taky se Váš partner stříká vůni jen na krku, nebo i na zápěstí, do podkolenní jamky a ještě nevím kde, tak jak to dělají ženy?), a když se vrací z práce a předává mi košili k vyprání, tak z ní vůni stále cítím. I z jeho pokožky, resp. krku:) Je to opravdu držák a na oblečení vydrží vonět hooodně dlouho. 

Design flakonu je takový strožejší, ale myslím si, že pánové si moc na vymazlené flakony na rozdíl od nás žen nepotrpí. Flakonek je vyroben z hrubého barevného skla, dobře vidíte, kolik obsahu ještě uvnitř zbývá, což já osobně u vůní oceňuji. 




Parfém je k dostání ve více velikostech balení. Vůni pořídíte jak v malém 5 ml balení, které je vhodné na cesty, tak také ve verzi 40, 75, 125 nebo 200 ml. Já příteli kupuji to největší balení, které vyjde na cca 900 Kč. Toto balení mu vydrží na celý rok. 


Docela by mě zajímalo, co používají Vaše protějšky, která vůně Vám na mužích nejvíce voní?



Krásný víkend!

7 komentářů:

  1. Ty me vždycky na ty parfémy hrozne nalákas:) budu si to muset sepsat a při příští návštěvě sephory všechno očuchat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano za mě také je tento parfém naprosto bezkonkurenční a za tu cenu v podstatě zadarmo!

    OdpovědětVymazat
  3. Ked som studovala v Nemecku, kamos Lee tento parfem pouzival. Bohovsky na nom vonal !!! Fakt ako chlapsky... Ked som vsak v parfumerii ho vonala, vobec nic ... Takze to podla mna asi zavisi aj od konkretnej pokozky, ako sa rozvinie samotna vona... Ale suhlasim, ze fakt dobre !!!

    OdpovědětVymazat
  4. ked sme boli v priatelom tuto sobotu v bipe, zazrela som tam tuto vonu a hned ju isla skusit, lebo som si spomenula na tvoj prispevok:) musim vsak povedat, ze mi to moc nevonia a priatelovi tiez nie, zahlasil ze taka "mydlovka". na kazdom ten isty parfem vonia inak...

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto vůni jsem kupovala tatínkovi k Vánocům, takže se s Tvým názorem zcela ztotožňuji :). Voní mi moc. Kromě této vůně z těch chlapských miluju Clinique happy (i tu si můj tatínek oblíbil) a Calvin Klein Eternity, kterou zase kupuju příteli, je to jeho nejoblíbenější vůně. Od Calvina Kleina mi voní i Free a pánská Euphoria, dalo by se říci, že skoro všechny pánské vůně od něj. Moc hezký článek, dost dobrá jednovětná recenze!

    bourjoisgirl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávám se, mně taky moc voní!!! :) Koupila jsem jí jednou příteli k narozeninám a hned jak mu došla, tak si běžel sám pro novou :))

    OdpovědětVymazat