středa 6. března 2013

Spotřebováno: Únor

Další měsíc sletěl a Vy se můžete těšit jednak na únorové oblíbence a taky na článek se spotřebovanými produkty. A ten si dáme dnes:-)


Podle fotky si asi říkáte, že jsem celý únor nedělala nic jiného, než se mazala tělovými mléky :-D Mazadel na tělo mám vždy rozdělaných několik a střídám je. Teď se mi sešlo několik zbytků, tak jsem je konečně dopotřebovala až do dna. Navíc, plním své kosmetické předsevzetí, a to mazat se pravidelně každý den. Dokonce některé dny se mažu nejen večer po koupeli, ale taky i ráno.

1. Avon Anew Clinical korektor celulitidy TriLaser
Už ani nevím, jestli se stále prodává  nebo má změněný obal. Měla jsem ho doma dlouho zabalený, schovaný mezi kosmetickými zásobami. Měsíc jsem jím poctivě mazala stehna a zadek a vidím výsledky. Ale netvrdím, že za to může jen tento krém. Kombinace zdravé stravy, pohybu a pravidelného krémování, to bude nejspíš to, co pomohlo:-) Moc se mi líbila ta parfemace, ale nedokážu ji k ničemu přirovnat. Po krémování byla pokožka vždy neuvěřitelně hebká na dotek, hladká. Fakt super výrobek!

2. Avon Care hydratační tělové mléko Rich Moisture
Další prastarý zbytek, který jsem konečně dopotřebovala a už jej nechci nikdy vidět. Určitě pokožku dostatečně nehydratovalo, kůže byla po aplikaci ulepená, mléko je příliš tekuté. Snad jen ta parfemace stála za něco. Nikdy více.

3. Nivea Pure&Natural výživné tělové mléko
Nivea tělová mazadla umí. Toto obsahuje 95 % přírodních ingrediencí. S tímto mlékem jsem byla velmi spokojená a už mám doma do zásoby nové, velmi podobné, akorát je zpevňující. Velice oceňuji pumpičkové balení, nemám ráda upatlané obaly:-)

4. Neutrogena intenzivní regenerační tělové mléko
Tělová mléka od Neutrogeny se v naší koupelně nacházejí permanentně. Hlavně přítel je má rád a krémuje se s nimi. Ani to nejde spočítat, kolikrát se tento výrobek ocitl v naší domácnosti. Kupujeme jej pravidelně už několik let. Pokožku dokonale hydratuje, nelepí.

5. Garnier regenerační tělové mléko
A zase budu chválit. Hutné výživné mléko, které uvolní od pnutí suché kůže, vyživuje a regeneruje. A tak kráááásně voní.




6. Elmex Sensitive Plus zubní pasta
Tuto pastu kupujeme už několik let, mám ji ráda. K zubům a dásním se chová jemně, není agresivní, příjemně mátově voní. Navíc chrání před kazivostí a pomáhá při přecitlivělosti zubů. Produkty Elmex jsou stálicemi v naší "zubní výbavě".

7. Rimmel pudr Stay Matte
Konečně jsem dopotřebovala veškeré načaté pudry a zůstal mi už jen můj nový objev Bourjois minerální pudr, který hodlám kupovat až do smrti :-D Tento pudr jsem si pravidelně kupovala několik let a byl fajn, ale Bourjois je lepší.

8. LipSmacker Coca-Cola balzám na rty
Na rty používám jen tyto balzámy s vůní nápojů a nebo "biodermí" tyčinku na rty, o které jsem tady nedávno psala. Pro mě jsou to ty nejlepší balzámy. Tím, že si rty mažu neustále několikrát do hodiny, tak mi tyto balzámy svou hydratací stačí, spíš oceňuji tu vůni. I když tyto sladké nápoje nepiju, tak LipSmacker balzámy s jejich vůní miluju a budu kupovat stále. Tato láska začala před třemi lety, kdy jsem si svůj první LipSmacker, taky klasický colový, koupila v Paříži:-)


A jaké produkty jste Vy během února vypotřebovaly?

7 komentářů:

  1. Teda, ten pudr je úplně vymletý. To obdivuju, já bych ho vyhodila mnohem dřív. :-)

    alltinygems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Dalo mi to hodně přemáhání ho vypotřebovat úplně a nevyhodit ho dřív.

      Vymazat
  2. červený krém od garnier na mě doma čeká, abych ho vyzkoušela, doufám, že mi také bude tak vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. používám skoro stejné věci, jako ty:) A jak se jmenuje ten pudr od Bojour prosím? Já totiž používám ten Rimmel a myslela jsem, že si ho budu kupovat až do smrti, že lepší není:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to minerální pudr Bourjois Éclat Mineral Pressed Powder. Recenze na něj byla zde: http://mylifestyleblog.blogspot.cz/2012/12/bourjois-eclat-mineral-pressed-powder.html

      Vymazat
  4. Nivea Pure and Natural tělové mléko bych chtěla vyzkoušet, měla jsem z té řady několikrát deodorant a byla jsem s ním velice spokojená. Pasti Elmex doma taky používáme :). S červeným tělovým mlékem Garnier a Neutrogenou mám taky jen ty nejlepší zkušenosti. A recenzi na ten minerální pudr Bourjois si ráda přečtu, taky jsem jej měla :). Tvůj blog se mi líbí čím dál tím víc! :) Máš dobrý styl psaní a zajímavé články. Moje spotřebované výrobky za únor najdeš tady:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/02/spotrebovano-doma-unorova-bilance.html

    OdpovědětVymazat