pondělí 3. prosince 2012

Vánoční tipy: Pleťová kosmetika

Protože už nám začal poslední měsíc roku a Vánoce se blíží nezadržitelným krokem, rozhodla jsem se, že do Vánoc jednou týdně udělám článek s tipy na dárky v podobě různých kosmetických a vlasových produktů či parfémů.

Myslím si, že většinu z nás potěší, když dostane sadu určitých kosmetických produktů. Nejenže máte více produktů od stejné značky, či dokonce ze stejné řady, ale ta roztomilá balení také přidají na hodnotě a radosti z dárku. Proto se jako první zaměřím na kosmetické sady s pleťovou kosmetikou. Vybrala jsem takové balíčky, které by mě samotné udělaly ohromnou radost. Všechny sady jsou k dostání na parfums.cz.


kosmetická sada La Roche-Posay Hydraphase
Kosmetiku LRP jsem používala v období puberty, kdy mě začalo trápit první akné a právě tuto kosmetiku mi doporučila má dermatoložka. Přiznám se, že od té doby jsem od této značky nic nového nevyzkoušela. Ale pokud bych si měla něco vybrat z jejich sortimentu, tak vzhledem k dehydrované pleti, která mě momentálně trápí, bych sáhla do řad produktů Hydraphase. Konkrétně tato sada obsahuje Intense Riche pleťový krém (50 ml) a Physiological micelární vodu (200 ml). Cena 489 Kč. 

zdroj: www.parfums.cz


kosmetická sada Sanoflore Visage
Další hydratační sada. Kosmetika Sanoflore mě velmi láká, neustále chodím v lékárnách kolem jejich vitrín :) Pokud mě něco nakonec přiměje tuto kosmetiku vyzkoušet, tak nejspíš pěnová čistící voda. No nezní to zajímavě? Tato sada obsahuje Sanoflore hydratační pleťový krém (40 ml) a zmiňovanou pěnovou čistící vodu (150 ml) a stojí 389 Kč.

zdroj: www.parfums.cz


kosmetická sada Vichy Normaderm 
Vichy a konkrétně tato řada Normaderm byla mým dalším společníkem v době pubertálních let. Musím říct, že na akné byla velmi účinná. Takže tip pro ty z Vás, které máte problematickou pleť a chcete vlastnit ucelenou řadu péče o pleť. Sada obsahuje hydratační péči proti nedokonalostem pleti (50 ml), noční péči (50 ml), micelární vodu (200 ml). Navíc vše je zabaleno do kosmetické taštičky. Set stojí 869 Kč.
zdroj: www.parfums.cz


kosmetická sada Avon Anew Ultimate
Myslím si, že každá z nás se již dostala do kontaktu s kosmetikou Avon. K Avonu se nemusíte dostat jen přes Avon Lady, ale také ji zakoupit například na parfums.cz. Řada Anew Ultimate určitě udělá radost Vašim maminkám. Sada obsahuje celkem 4 výrobky omlazující péče a její cena je 359 Kč, takže se určitě vyplatí a maminky budou mít radost:) Součástí setu je omlazující čisticí krém (50 ml), denní omlazující krém s SPF 25 (15 ml), noční omlazující krém (15 ml) a dvoufázová omlazující péče o oční okolí (15 ml).
zdroj: www.parfums.cz


 kosmetická sada Clinique Anti - Blemish
 S kosmetikou Clinique jsem se "seznámila" teprve nedávno a musím říct, že jsem s ní velmi spokojená. Proto bylo jasné, že mezi balíčky bude i nějaký od Clinique. Vybrala jsem set řady Anti - Blemish. Tato řada je určena pro problematickou pleť trpící akné. Po použití výrobku je pleť čistá, projasněná, hydratovaná a póry jsou stažené. Sada obsahuje čisticí pěnu (50 ml), čisticí tonikum (100 ml) a hydratační krém (30 ml). Set pořídíte za 882 Kč.
zdroj: www.parfums.cz



kosmetická sada Saloos Make-up Removal Oil
Značka Saloos patří k mým velmi oblíbeným co se týče péče o pleť. Mnohým z Vás bude také sympatické to, že jde o ryze českou kosmetickou značku. Saloos výrobky obsahují vysoký podíl čistých přírodních látek a neobsahují žádné konzervanty, barviva. Růžová sada je mi velmi sympatická, sama vlastním jeden výrobek z této trojice. A to obličejový olej, který je opravdu výborný a nemůžu si jej vynachválit. Navíc má velmi opojnou vůni. Za mě vřele doporučuji a mě samotné by udělalo radost, kdybych tento set našla pod stromečkem (snad to čte Ježíšek:-D). Růžová sada obsahuje odličovací olej (50 ml), pleťovou vodu (50 ml) a mnou oblíbený obličejový olej (20 ml). Cena za kosmetickou sadu činí 318 Kč. 

zdroj: www.parfums.cz


kosmetická sada Ainhoa Olive
O této značce jsem se poprvé dozvěděla od své kosmetičky, když jsem se jí ptala, co že mi to právě nanáší na pleť:) Musím říct, že mě tato kosmetika velmi zaujala. Krém z olivové řady jsem měla možnost poznat doslova na vlastní kůži, tak proto vybírám právě tuto sadu:) Tato španělská značka se vyznačuje kvalitními produkty za příznivou cenu. Konkrétně tato olivová sada obsahuje denní a noční krém (50 ml) a oční krém (15 ml), cena sady je 402 Kč.
zdroj: www.parfums.cz


kosmetická sada Avene Cleanance
Další "lékárenská" značka, kterou mám velmi ráda. Řada Cleanance je taktéž určena na problematickou, mastnou pleť. V setu najdete Cleanance seberegulační emulzi (40 ml), termální vodu (50 ml) a čistící gel (25 ml). Cena balení je velmi příznivá, a to 379 Kč. S tímto setem určitě nešlápnete vedle, ať už budete chtít udělat radost sama sobě a nebo své nejlepší kamarádce. 
zdroj: www.parfums.cz


kosmetická sada pro muže Keenwell Hydrosphera H2O
A nesmíte zapomenout na naše manžely, přítele, bratry a tatínky:) I muži by měli pečovat o svou pleť a tak jsem jako zástupce pánské kosmetiky vybrala produkty španělské značky Keenwell. Opět, s touto kosmetikou jsem se setkala u své kosmetičky, která ji používá. Moc se mi líbí forma těchto krémů. Jde o krémové hydratační kuličky, které jsou konzervované v suspenzi průhledného gelu. Kuličky spolu s gelem se na pleť nanášejí pomocí jemné masáže, aby došlo k rozpuštění složek a jejich vstřebání do pleti. Tato sada obsahuje hydratační a regenerační krém (80 ml), gel na oční okolí (15 ml) a stojí 529 Kč. 
zdroj: www.parfums.cz
 
 
 
Doufám, že se Vás můj výběr kosmetických balíčků s péčí o pleť zaujal a že jste možná mezi nimi našli dárky pro své blízké.

2 komentáře: