středa 26. prosince 2012

Kosmetická předsevzetí

Určitě si mnoho z Vás, stejně jako já, dává novoroční předsevzetí. I když většina z těch mých, typu zhubnu 10 kilo, budu se pravidelně učit..., je již na Tři krále v zapomnění, dám si je i letos. Už jen proto, že je to taková má tradice:) Seznam mých předsevzetí letos rozšířím i o pár kosmetických přání.

Jednotlivá kosmetická předsevzetí jsem doplnila o vhodné kosmetické produkty, které by mi při jejich plnění mohly pomoci. Veškeré produkty lze zakoupit na Parfums.cz.


1. Poctivě se odličovat
Ne že bych to nedělala, ale znáte to, přijdete ve dvě ráno z párty a prásknete s sebou do postele, odličování neodličování. I když mnoho z Vás bude tvrdit, že by NIKDY nešly spát neodlíčené, ruku na srdce....Opravdu se Vám to někdy nestalo? Tyhle situace se mi sice stávají párkrát do roka, protože už moc nejsem na to "paření" a než na diskotéku, tak to si raději zajdu s přáteli posedět a poklábosit do restaurace. Ale i tak se občas stane, že se mi prostě večer nechce odličovat, nebo prostě usnu únavou u televize s make-upem na tváři a vzbudím se až ráno:) Tomu sice předcházím tím, že se většinou odličuji hned po příchodu domů, pokud vím, že už ven nevyjdu. I když vyloučíme tuto situaci, tak při svém odličovacím rituálu občas nějaký krok vynechám z důvodu lenosti. Většinou se odličuji nějakým čistícím gelem/mlékem a pak pleť dočisťuji pleťovou vodou/micelárkou. Když se mi nechce, tak prostě jeden krok vynechám a celý obličej vyčistím jen micelárkou.

Takže předsevzetí je jasné, poctivě se odličovat ve všech krocích. Moc bych si přála vyzkoušet čistící mléko Clinique, protože od této značky momentálně používám jiné čistící produkty a jsou skvělé. Taky mě láká Bioderma čistící pěna. U Biodermy zůstaneme, protože kdybych nezmínila jejich micelární vodu, tak by tento článek prostě nebyl úplný:) Měla jsem micelárku z řady Sébium, teď používám Sensibio. Je to fakt výborná věc, dají se s ní i bez problémů odličovat oči. A kdyby náhodou nastala situace, že by se mi nechtělo všechny kroky odličování absolvovat, tak využiji nějaké odličovací ubrousky, třeba ty o Bourjouis:)

zdroj: www.parfums.cz


2. Pravidelně se krémovat
Přiznám se, krémování se je pro mě kamenem úrazu. Obličej, ruce, ty si krémuji pravidelně. Ovšem tělová mléka/krémy používám sporadicky a většinou až v momentě, kdy mě už pokožka doopravdy pne vysušením. Takže cíl je jasný, krémovat se každý večer, po koupeli.

Nedávno se mi do rukou dostalo tělové mléko od Biodermy z řady Atoderm, která je určena pro velmi suchou a atopickou pleť. Stalo se mým miláčkem, protože po namazání je pokožka vyživená a jemná, perfektně se vstřebává a nemám po něm takový ten "upatlaný" pocit jako po namazání jinými mléky. V poslední době jsem si taky oblíbila všemožné oleje. Proto bych si moc přála vyzkoušet tento suchý pomerančový olej od Roger&Gallet, který je multifunkční. Lze jej využít jak na tělo, obličej, tak i do vlasů. S pravidelným krémováním pleti nemám problém. Ovšem mým kosmetickým snem je vyzkoušet Lancome Hydra Zen. Mezi krémy na ruce nemám žádného speciálního favorita, většinou beru to, co je po ruce:) Například s tímto krémem pro suchou pokožku rukou od Avonu mám skvělé zkušenosti a je opravdu za pár kaček:)
zdroj: www.parfums.cz


3. Intenzivně pečovat o vlasy
Na blogu jsem to už několikrát zmiňovala, donedávna jsem na péči o své vlasy docela kašlala a vystačila si pouze se šamponem, maximálně jsem občas použila kondicionér. To je ale minulostí a na mé poličce přibyl vlasový olej, maska na vlasy...Teď zbývá jen tyto produkty opravdu pravidelně používat:-)

Kérastase Elixir Ultime je doslova pokladem. S mými vlasy dělá hotové divy. I když je dražší, tak jeho nákupu rozhodně nelituji ba naopak. Macadamia Natural Oil Care maska pro suché a poškozené vlasy, další nový přírustek v mé vlasové péči. A opět perfektní produkt, po kterém jsou mé vlasy lesklejší a zdravější. S produkty Biosilk jsem se už taky setkala a i ty dokáží mé vlasy zkrotit, mám v plánu pořídit si i šampon na vlasy. Suchý šampon na vlasy, tak ten taky nechybí v mém vlasovém arzenálu. Konkrétně tento od Klorane byl zatím tím nejlepším suchým šamponem ve spreji, který jsem kdy měla.
zdroj: www.parfums.cz


4. Pravidelně čistit kosmetické štětce
Labutěnku na pudr, tak tu si čistím opravdu pravidelně. Horší je to se štětci. Kosmetické náčiní většinou čistím pomocí vody a obyčejného mýdla/šamponu. Takže předsevzetím je nejen čistit náčiní pravidelně, ale pořidit si na to určený čistič, třeba tento Brush Cleaner od Mary Kay. 
zdroj: www.parfums.cz


Dáváte si letos taky nějaké kosmetické předsevzetí?


11 komentářů:

  1. eeehm 2 by som rada neporušovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. nedávám si žádné předsevzetí a ty tři co sis dala splňuji, teda snažím se! a štětce nepoužívám :D
    držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  3. Žádné jsem si zatím nedala,ale určitě mi něco napadne :D
    http://nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jediné, co opravdu dodržuji, je bod 1. Ještě se mi nestalo, že bych se neodlíčila, a to dokonce i po příchodu z mejdanu ve 4 ráno. :-) Ty ostatní body bych také chtěla a měla dodržovat.
    Asi si taky nějaký seznam sepíšu, dobrý nápad.
    Přeju hodně vytrvalosti.

    allthatgems.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě obdivuji, že i ve 4 ráno jsi na svou pleť pes:) Klidně pak pošli odkaz, Tvůj článek si ráda přečtu.

      Vymazat
  5. Hezký článek :-) Já jsem si žádný takovýhle předsevzetí nedala, ale možná by neuškodilo, kdybych se začla víc a častěji líčit. Jsem blázen do pečující a tělové kosmetiky, ale na výrobu kompletního make-upu jsem většinou hrozně líná a líčím se vyloženě jen když někam jdu :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Přidala bych k tomu ještě jedno kosmetické předsevzetí - nekupovat si zbytečnou kosmetiku. Když mám doma daný produkt několikrát, nekupovat si další. Potom to člověk nestíhá vypatlat a kazí se to nebo je to po záruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto předsevzetí jsem si už dala v průběhu tohoto roku a opravdu jsem si kupovala jen to, co jsem dopotřebovala a jinak jsem spotřebovávala staré zásoby. Jak sama píšeš, už jsem to nestíhala spotřebovávat a některé věci jsem dokonce musela vyhodit, protože byly prošlé.

      Vymazat
  7. pozývam ťa na GIVEAWAY na mojom blogu o vybíjaný golierik. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek! Co se týče těch kosmetických předsevzetí, tak se naprosto ztotožňuji s těmi tvými!:) Jinak žádné jiné si nedávám, podle mě by se měli dávat malé cíle a malé přání po celý rok, ne jenom na ten nový:)

    OdpovědětVymazat
  9. super článok. so všetkými bodmi suhlasim...
    predsavzatia si vždy nejaké dávam.

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat