sobota 8. prosince 2012

5


Měsíc sletěl jako voda a máme tu další "pětku" věcí, které mi momentálně dělají radost.

1. nové hodinky
Kdo mě zná, tak ví, že jsem ulítlá na hodinky. Doma jich mám zatím více jak deset kusů. Proto mi udělalo radost, když jsem jedny krásné bílé s kamínky dostala od mamči k svátku. Žádné jiné teď nenosím:)

 hodinky New Yorker, náramek DIY (lze zakoupit na www.ceska-bizuterie.cz)


2. Pickwick kolekce čajů
Jsem milovnicí čajů a ráda zkouším nové a nové variace. Když se na trhu objevily novinkové čaje Pickwick v různých příchutích, nevěděla jsem, který dříve vyzkoušet. Proto mi udělalo velkou radost, když mi přítel jen tak pro potěšení donesl tuto kolekci čajů, a já jsem tak mohla vyzkoušet všechny nové příchutě. V kolekci se nacházejí příchutě jako čokoládová máta, turecké jablko, zkaramelizovaná hruška anebo citronový sorbet. Všechny mi moc chutnají a dělají výborného společníka v těchto chladných zimních dnech.....Čaje ubývají rychlostí blesku:)



3. nové diáře
Konec roku se blíží, tak jsem se už zásobila diáři. Mám dva, jeden do kabelky, kde si budu zapisovat různé schůzky, pracovní a studijní povinnosti. Druhý, větší mám "na doma", ten bude naplněn úkoly, které je potřeba splnit, zařídit a budu si do něj plánovat články na blog:)

diáře koupeny v Tescu


4. nová kolekce bižuterie
Velkou radost mi udělalo dokončení nové kolekce bižuterie, která je již k dostání v e-shopu. Kolekce BraceletMania je celá o barevných pletených náramcích doplněných korálky v podobě peace znaku či lebek. Každý náramek je originál, ručně pletený, cena za kus je 48 Kč. Líbí se Vám?



5. Sníh
Miluju léto a zimu většinou protrpím. Od té doby, co máme pejska svůj názor na zimu přehodnocuji. Neříkám, že ji mám ráda, ale začínám jí méně nesnášet:) Když vidím Kattynku, jak radostí skáče do závějí a běhá ve sněhu, tak začínám mít z té zimu aspoň trochu radost:)




A co dělá Vám v poslední době radost?

Užijte si víkend!

10 komentářů:

  1. super, miluju tyto příspěvky:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to jsem nevěděla, že tyto čaje prodávají i v sadě, já si je kupuje v normálním balení, ale po tomhle se určitě mrknu ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle články mluju, mola bych taky něco takového napsat, už dlouho jsem to nepodnkla :)

    Ty hodnky a náramky jsou skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  4. Chválím příspěvek :) a ty hodinky jsou božské :)

    Lil

    OdpovědětVymazat
  5. já mám ráda sníh a když sněží z tepla domova :) strašně se mi líbí, když je všechno zasněžené. čaje miluju, mohla bych jich mít doma desítky..

    OdpovědětVymazat
  6. já mám ráda sníh, mrazy vůbec :-) a hodinky jsou nádherné!
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  7. Kde, prosim, pritel koupil ty caje?

    OdpovědětVymazat
  8. mne nove hodinky prijdou v pondeli!!ty tve jsou krasne:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  9. hodinky jsou opravdu nádherné :)

    OdpovědětVymazat