pondělí 23. dubna 2012

alverde paleta očních stínů

Další dekorativka, o které často čtu na Vašich blozích, a tak jsem ji i já musela podrobit testování:) A můžu Vám říct, že děkuji za tip!


Jde o paletku čtyř očních stínů od přírodní kosmetiky alverde, která je k dostání v síti drogerií dm. Paletka obsahuje čtyři stíny v hnědých a tělových odstínech. Konkrétně se jedná o paletku č. 37, s názvem Chocolate.


Balení je velmi praktické, jeho součástí je oboustranný pěnový aplikátor na stíny a malé zabudované zrcátko pro pohodlné nalíčení na cestách. Jediné, co můžu obalu vytknout je ta nepěkná zelená barva, ale chápu, že má asociovat, že se jedná o přírodní kosmetiku. Na obalu je uvedeno, že stíny neobsahují syntetické konzervační látky, tudíž jsou vhodné i pro nositelky kontaktních čoček a ženy, které trpí alergiemi na určité kosmetické složky.


Co se týče stínů, tak bych je popsala jako krémovo-sypké. Nejsou to vyloženě mastné stíny, ale taky nejsou prášivé, sypké. Na dotek jsou takové sametové (já vím, nejsem dobrá v tomto popisování konzistence:-D). Stíny vůbec nepráší a jsou velmi dobře pigmentované. Dalším plusem je, že neobsahují třpytivé částečky, což já nerada:-) Navíc mají takovou jemnou lékárenskou vůni, na které ujíždím:-D Evokuje totiž ve mě, že se jedná opravdu o něco přírodního:) Mimochodem, jejich řasenka voní ještě lépe "lékárensky" a je vážně skvělá a taktéž vhodná pro citlivky.


Stínům nemám opravdu co vytknout, mohu jen doporučit. Paletka mě vyšla na 130 Kč

A co Vy? Máte je taky/plánujete jejich koupi? Které oční stíny jsou pro Vás ty nej?


P.S. Do dnešní půlnoci máte poslední šanci zúčastnit se giveaway o 500 Kč na nákup bižuterie dle vlastního výběru!


17 komentářů:

  1. Já mám makeup, recenze muj blog nemine :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle jejich paletky jsou super, mám dvě a používám je hodně často :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem na tyhle stíny v DM koukala, možná si je pořídím až mi dojde současná paletka.
    Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. tohle je jedna z mých nej paletek ;)

    OdpovědětVymazat
  5. přesně tuhle mám, je moc dobrá. teď mi dlouho ležela zapomenutá v šuplíku, aspoň si mi připomněla, že bych ji mohla zase vyndat a používat:)

    OdpovědětVymazat
  6. Stíny vypadají dobře, po tvé recenzi si je koupím))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Stíny jsou moc hezký :) Asi si je koupím protože od Alverde nic zatím nemám :)

    OdpovědětVymazat
  8. od Alverde mám rtěnku, ale jinak mě tahle kosmetika neláká, "nevoní" mi ty obaly no :D holt se mi všechno musí líbit i navenek :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já je nemám a ani neplánuju. Sice na ně slýchám docela chválu, ale docela mi vadí, že Alverde kosmetika je pro mě nepříjemně parfemovaná :(

    OdpovědětVymazat
  10. taky o ní uvažuju, tyhle barvy mám na stínech nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jojo, tyhle stíny jsou skvělé! Jinak já v tom světlejším hnědém odstínu trochu třpytky mám... Možná sis toho zatím nevšimla, ale fakt tam jsou. :) Anebo to inovovali. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, teprve teď jsem si toho všimla :-) Ale ty třpytky jsou tak nepatrné, že to nejde vidět, takže to nepočítám:-D

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, nominovala jsem tě na Versatile Blogger Award
    http://bynikith.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award_24.html

    *přechozí byla chybička =)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za nominaci, udělalo mi to velkou radost:)

      Vymazat
  14. Tak ta je parádní. Takovéto barvičky se mi šíleně líbí ;)


    http://dee-girl-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. O téhle paletce slyším prvně, do DM moc nechodím a když jo, makeupům se vyhýbám, ale tyhle stíny nevypadají vůbec špatně, hodily by se mi do šuplíku.
    Jestli na ně příště narazím, detailněji prozkoumám. :)

    OdpovědětVymazat