středa 1. února 2012

Výherce Giveaway

Já vím, jsem špatná blogerka. Ale tentokrát mě omlouvá učení na poslední zkoušku. Poslední tři dny jsem strávila jen a jen nad skripty a zápisky, a tak jsem se nemohla ani ozvat, kdo vyhrál poslední giveaway. Takže svítícím obojkem se bude pyšnit pejsek od Káti. Gratuluji :) A těm co nevyhráli vzkazuji, že to určitě nebyla poslední soutěž, již brzy se můžete těšit na další :)

A protože už mám konečně po zkouškám, tak se můžete opět těšit na duchaplnější články. I když příští týden mi už začíná letní semestr a do toho teď musím snad i spát v práci, abych dohnala to, co jsem zameškala během zkouškového, tak slibuji, že se tady tomu budu více věnovat. Nápadů na články mám spoustu...

Mějte se krásně a myslete pozitivně :-).

zdroj: www.weheartit.com

P.S. Taky u Vás byla dneska taková zima? Teploměr ráno ukazoval - 15 °C!!!


1 komentář: