čtvrtek 12. ledna 2012

Detaily

Protože jsem nemocná a zároveň mám zkouškové, snažím se co nejméně "prokrastinovat", protože čas je drahocenný a rychle běží:-) A tak v následujících 3 týdnech neočekávejte žádné kloudné články. Všechno to budou jen takové "rychlovky", protože nechci blog na 3 týdny úplně odstavit. Ale pak očekávejte nálož duchaplnějších článků:-)

Dnes to bude o detailech - těch módních :-)

top H&M; prsten Orsay; DIY náhrdelník (můj e-shop)


hodinky New Yorker; náramek H&M


vintage kabát; šála C&A; placky Takko Fashion





prsten H&M



bunda Takko Fashion; košile, svetr a šátek C&A


vintage kabát; kabelka Gate; prsteny Takko Fashion


halenka C&A; náhrdelník Orsay

7 komentářů:

  1. krasne fotky
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hodinky sou krasny:) Jsou asi uz starsi kolekce vid? xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, kupovala jsem je někdy na jaře, ale ještě na podzim jsem je v New Yorkeru viděla. Tak zkus, třeba ještě někde budou:)

      Vymazat
    2. Ahoj, ty hodinky jsem si koupila taky, ale řemínek je mi velkej, nevíš jak se dají zkrátit??? mockrát děkuju za radu Bára B.

      Vymazat
  3. Opravdu, ty hodinky jsou dokonalé! Asi se po nich taky zkusím mrknout :)

    http://2-b-beautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. téda máš hrozně hezké prstýnky

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherný lak na nehty...;)

    OdpovědětVymazat