sobota 10. prosince 2011

Nejpohodlnější boty

Válenky se mi vždycky líbily, ale pouze na ostatních. Vždycky jsem si říkala, že bych si v nich připadala trapně, jako kdybych se zapomněla přezout a přišla do školy v papučích. Ale nedávno jsem šla kolem výlohy jedné vietnamské prodejny a tam jsem zahlédla tyhle "bačkůrky" za 200 Kč. Druhý den jsem si je šla koupit s tím, že je budu mít jen na venčení a procházky do lesa. Teď v nich chodím každý den:-D Nejpohodlnější boty na světě!!!


čepice, rukavice a legíny C&A; šála H&M; náušnice a bunda Orsay; kabelka Esprit

A jaký vztah máte k válenkám Vy? Milujete je nebo nesnášíte?

Pěkný zbytek víkendu.

2 komentáře:

  1. mám jedny z GATEu a sú úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja ich mám rada, ja mám čierne :), tieto sú naozaj peknučké.

    http://martina-beautyblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat