pondělí 7. listopadu 2011

Bobble

Tuhle "vychytávku" jsem si koupila téměř před dvěma měsíci, takže je už řádně otestována a musím říct, že je to opravdu zázrak! Řeč je o láhvi Bobble.


S pitným režimem nemám žádné problémy, denně vypiji v pohodě i 3 litry vody a neslazených ovocných čajů. Problém byl s tím, že mi nechutná voda z kohoutku, která je cítit chlorem a tak jsem si kupovala vodu balenou. Ale s touhle lahví už nemusím! Je to velice dobrá investice. Láhev stála 299 Kč, já ji během Dnů Marianne po slevě měla za 249 Kč. Filtr vydrží na profiltrování 150 litrů, takže mě 1 litr vyjde na cca 1,7 Kč a za láhev 1,5 l balené vody jsem dávala cca 10 Kč. Docela rozdíl ne? A co je na tom to nejlepší, tak to, že přefiltrovaná voda mi chutná mnohem víc, než ta balená.

 

A jak láhev funguje? Nalijete do ní obyčejnou vodu z kohoutku a když pijete, tak voda prochází přes uhlíkový filtr, čímž se z ní odstraní nežádoucí chlorový zápach. Skvělé je, také to, že používáním láhve Bobble také šetříte životní prostředí, protože nemáte spotřebu nevratných plastových lahví od balené vody a zároveň je Bobble recyklovatelný. Po dvou měsících nebo 150 litrech si jednoduše koupíte jen nový uhlíkový filtr. Ten se prodává v mnoha barvách  - žluté, zelené, růžové, červené, černé, modré a nově v tmavě modré a levandulové, také na netu seženete různé barevné kombinace filtru, a stojí cca 199 Kč. Takže vlastně co dva měsíce můžete měnit design své Bobble láhve:)

Bobble se vyrábí ve 3 velikostech , 385 a 550 ml a 1 litr, takže si vybere opravdu každý. Já bez ní nedám ani krok, nosím ji do školy, na cvičení, do práce i doma z ní piji. Více informací o Bobble a seznam míst, kde jej koupit najdete na www.waterbobble.cz.

A co Vy už máte svůj Bobble?

6 komentářů:

  1. Taky ji mam a byla jsem z ni tak nadsena ze jsem psala prispevek :D A taky mam ruzovou...jakou jinou prece. Jinak ted jsem si vsimla, ze se u nich na tech tsrankach da registrovat a oni ti pak daji po cca 3 mesicich vedet na vymenu filtru...me hlave derave se to celkem hodi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. PlumFoolery: Ta moje je červená:)Na příště mám zálusk na novou tmavě modrou (teda pokud ji u nás v Ostravě seženu, v Datartu zatím nebyla). O té službě taky vím, je to skvělý nápad, aspoň to nemusíme hlídat:-D

    OdpovědětVymazat
  3. :) já si ji objednala k svátku, tak se těším, až dorazí ;) samozřejmě v odstínu magenta ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jooo já na ní koukala na designmag...tak dík za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. tak to si asi budu muset pořídit :))

    http://bombaboom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat