pátek 15. dubna 2011

Oblíbená módní značka: F&F

Pravidelní čtenáři ví, že jsem věrným "nakupovatelem" této značky:) Líbí se mi jak jejich oblečení, tak také propadám záchvatům nákupů i u stojanů s bižuterií a doplňky.  

Myslím si, že většina lidí ví, že F&F už není považované jen za oblečení, které se dá koupit v Tescu (důchodci a módy neznalí budou stále tyto kousky považovat za oblečení, které mohou koupit jedním vrzem při nákupu potravin:-D).


Této nálepky se zbavilo minulý rok, kdy byl otevřen první F&F Store v Evropě, a to právě v Praze. F&F chce být blíže svým zákazníkům a informovat je o aktuálních nabídkách. Stačí, když se stanete jejich fanouškem na Facebooku. Kromě novinek se zde objevuje i spousta soutěží o poukazy na oblečení a jiné. A další dobrá zpráva pro nás blogery - F&F má i svůj blog.



F&F taky začalo vydávat svůj F&F magazín. Kromě elektronické verze je také zdarma k dostání v tištěné podobě v hypermarketech Tesco a F&F Store v Palladiu. V magazínu naleznete nejen módní inspiraci z kolekcí F&F, ale také články o módě, celebritách, cestování a různé soutěže. F&F magazín bude vydáván 2x ročně.




foto: Katie



Začátkem měsíce dubna F&F přišlo na český trh se svojí kosmetickou řadou F&F Made Up. Celá kosmetická řada je sladěna s aktuální kolekcí F&F a respektuje aktuální trendy v líčení. Takže zde najdete korálové rtěnky, barevné laky na nehty... Ceny produktů se pohybují od 105 Kč do 200 Kč.





zdroj: www.facebook.com/ffceskarepublika


Součástí kosmetické řady je i první F&F vůně. Základem F&F Eau de Toilette je cedrové dřevo, dále v sobě snoubí jemné tóny růží, jasmínu a frézie.

zdroj: www.google.com


Na závěr pár fotek z aktuální kolekce jaro/léto 2011.





zdroj: www.ffmoda.com

Co vy a F&F? Máte rádi nebo ne?

12 komentářů:

  1. mají tam někdy opravdu krásné věci:)
    http://chuckina-fashiondiary.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. jo dneska jsem ho tam taky lupla =)

    OdpovědětVymazat
  3. já F&F miluju, vždycky když se tam dostanu, tak si něco pořídím,:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si v pátek v FF koupila krásné plavky, takže jsem nadšená! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. mmmm ta poslední kabelka je úžasná! f&f mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  6. FF mám fakt ráda poslední dva roky maj fakt moc hezký věci a pokazdy si tam něco koupím..hlavně v palladiu...

    OdpovědětVymazat
  7. F&F je prostě skvělá značka, vždycky pijde s něčím novým!:)
    http://getdressednow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Hadříky hezké a lákavé,ale překvapením zůstává jejich údržba a kvalita.Mě se několik takových skoro rozpadlo,pustilo barvu a začlo žmolkovatět.Kvalita jako z tržnic,navíc v Asii to i šijí(Bangladéž,Turecko,Čína,...)Děkuji-nechci.

    OdpovědětVymazat
  9. da se nekde koupit ta vonavka?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V F&F Store v Praze a Brně ji zakoupíš. Jestli se dá koupit přímo v Tescu, tak to netuším, u nás F&F kosmetiku nemají. Když jsem byla v Praze v F&F Store, tak jsem k ní čichala a voní opravdu nádherně. Pak jsem litovala, že jsem si ji nekoupila:(

      Vymazat