neděle 24. dubna 2011

Disco nehty

Udělala jsem si "disco nehty", i když se na žádnou diskotéku nechystám:-D Líbí se mi, jediné co mě štve, že ty třpytky jsou pak sakra těžce odlakovat:-)


Jako podklad jsem použila modrý lak Golden Rose, odstín 106, ve třech vrstvách. Laky této značky jsem si v poslední době hodně oblíbila. Mají překrásné barvičky, dlouho vydrží a nejsou vůbec drahé. A i jejich obal mě docela baví:) Při poslední návštěvě Rossmanna jsem neodolala třpytkovému laku Essence, 08 Troy.

modrý lak na nehty Golden Rose, odstín 106
Essence nail art, glitter topper, 08 Troy



A nezapomeňte na mou giveaway!

8 komentářů:

  1. Pekné nechty no hej to trblietavé pôjde veľmi ťažko odlakovať ale za tú nádheru to stojí :)))

    OdpovědětVymazat
  2. hezké disco nehty, ale vážně ti nezávidím to odlakování :D třpytky jsou vždycky nejhorší :D

    OdpovědětVymazat
  3. jééé, tyhle jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. wow, absolutely love your nails! they looks gorgeous!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají vážně skvěle! Tak si ráda lakuju nehty třpytkama, aby vypadaly "vesmírně", ale to odlakovávání nesnáším, strávím nad tím věky :D

    OdpovědětVymazat