středa 5. ledna 2011

Doplňků není nikdy dost

Přijďte ke mě domů, budete si připadat jako v prodejně bižuterie. Co se týče cetek, tretek, cinkrlátek neznám bratra. Vše co se třpytí musí být moje:)



zdroj: www.weheartit.com

Dnes jen pár inspirativních fotek třpytivých skvostů. Slibuju, v některém z dalších příspěvků Vám ukážu moji sbírku:)

10 komentářů:

  1. a ja som ti už chcela závidieť ten prsteň s hodinkami :))

    som zvedavá na tvoju zbierku!

    OdpovědětVymazat
  2. ach to je krasa, hlavne ta prvni parizska kolekce me dostala! a uz se tesim na tvou sbirku :)

    OdpovědětVymazat
  3. něco podobného s tou baletkou mám doma :)

    OdpovědětVymazat
  4. czech foreigner: Tak to ti závidím:) Něco podobného sháním a pořád nic nemůžu sehnat:(

    OdpovědětVymazat
  5. carmabelle: já taky:D
    och mít tyhle krásy doma...:)

    www.jollburrfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem taky cetkařka. Mám toho hodně. :)
    Pěkné fotky, dík za inspiraci. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ohromné :D

    www.fashion-paradis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já to mám z fléru :) třeba se tam ještě něco objeví :)

    OdpovědětVymazat
  9. Seductive by Guess is my new favorite perfume! It smells very nice, but it doesn't last too long...

    http://overseeingfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. ja mám tiež doma dosť veľa bižutérie...hlavne prstene, to je moje!

    OdpovědětVymazat